CST / PROGRAM NA KWIECIEŃ 2019

01/04/19 / Kino Tańca, Program 2019, Warsztaty

Centrum Sztuki Tańca w Warszawie

PROGRAM NA KWIECIEŃ 2019

4.04.2019 / 19.00 / Spektakl Taneczny

„POMPA FUNEBRIS” / Stowarzyszenie Sztuka Nowa

KUP BILET

Bilety 20 zł

reżyseria, dramaturgia: Kasia Pol, Dawid Żakowski
występują: Magdalena Fibi Dębicka, Vera Popova, Borys Jaźnicki, Dawid Żakowski
scenografia, kostiumy: Kasia Pol
muzyka: Zoi Michailova, Piotr Baranowski
projekt reżyserii świateł: Katarzyna Łuszczyk
reżyseria świateł: Jędrzej Jęcikowski
asystent reżysera: Maksymilian Jenkins Markarianc
współpraca: Piotrek Szczygielski, Maciej Tomaszewski, Łukasz Zwoliński
partnerzy: Muzeum Warszawskiej Pragi, U-47, Komuna/Warszawa, Studium Teatralne

produkcja: Stowarzyszenie Sztuka Nowa
recenzja: http://www.taniecpolska.pl/krytyka/595

fot. Pat Mic

Pompa funebris POL/ŻAKOWSKI by SZTUKA NOWA

#POMPA, #POMPA, #POMPA #FUNEBRIS 25 i 26 stycznia godz. 20.00gościnnie w Teatr Druga Strefa trailer by Gamid Ibadullayev studio

Opublikowany przez Stowarzyszenie Sztuka Nowa Sobota, 19 stycznia 2019

Spektakl powstał i jest prezentowany w ramach projektu Centrum Lubelska 30/32 #L3032 gościnnie w Teatr Soho
Projekt współfinansowany przez m. st. Warszawa

Spotkanie po spektaklu poprowadzi Adela Prochyra.

Monochromatyczna, prześwietlona przestrzeń. Pozamykane w swoich mikrokosmosach postacie, które biernie egzystują obok siebie. Czekają. Czekają na coś? A może już dawno odeszli. Może chcą otrzymać to czego nie dostali. Są tam razem? Osobno? To ta sama czasoprzestrzeń? Bierne ciało / pasywny umysł.

”Pompa funebris” to politycznie (nie)zaangażowany spektakl zainspirowany sarmacko populistycznymi rytuałami śmierci z przełomu XVII i XVIII wieku. Stworzony w kontekście globalnej ekologicznej katastrofy, rosnących sił populizmu, a także komunikacyjnej próżni i kryzysu humanitarnego. Twórcy konfrontują widza z pasywnym światem pozbawionym cieni – przeszłości, pamięci i postpamięci, gdzie osobiste mitologie są przetwarzane w mikro ceremonie i pseudo manifestacje.

Czy ludzie mają wpływ na bieg wydarzeń? Czy w ogóle potrafią być ludźmi dla innych ludzi? Czy wolność jest przereklamowana? Czy jakiegokolwiek forma ma sens? Czy bierne przyglądanie się agonii jest nieludzką ignorancją czy sposobem przetrwania?

„Pompa funebris” to ceremonia życia i śmierci. To swoiste danse macabre, zamknięte w ciągle wirującym kręgu przyczyn i skutków, brudu, oczyszczenia, winy i wybaczenia.

Sztuka Nowa (Warszawa, Polska) to kolektyw artystyczny poruszający się w obszarach performansu, tańca i działań społecznych. Od 10 lat pracuje nad przekraczaniem granic teatru fizycznego, skupia się na odkrywaniu i badaniu nowych form ekspresji. Do swoich działań artystycznych zaprasza profesjonalistów i amatorów teatru z różnych grup społecznych. Kolektyw Sztuka Nowa to zespół składający się z członkiń i członków Stowarzyszenia Sztuka Nowa, prowadzony przez Dawid Żakowskiego.4

——

18.04.2019 / 19.00 / Kino Tańca

Focus na taniec / AND SO SAY ALL OF US

Obchody Międzynarodowego Dnia Tańca

Kuratorka: Regina Lissowska-Postaremczak

Wstęp wolny

 

W kwietniowej odsłonie Kina Tańca zaprezentujemy selekcję fabularnych i eksperymentalnych filmów, które poruszają delikatną tematykę problemów ukrywanych w czterech ścianach. Indywidualne historie bohaterów splata idea tańca, który może stać się drogą ucieczki i wyzwolenia.

 

Ponadto, z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Tańca zapraszamy na wyjątkowy film „And So Say All of Us” w reż. Mitchella Rose’a, w którym 52 światowej sławy choreografów (m.in. Ohad  Naharin, Sasha Waltz, Mark Morris, Elizabeth Streb, Bill T. Jones, Meredith Monk, William Forsythe, Deborah Hay i Lucinda Childs) łączy się we wspólnym wyznaniu miłości do tańca.

Program Focus na taniec koncentruje się na tańcu w przestrzeniach życia prywatnego i społecznego. Prezentuje wielość perspektyw i ludzkich doświadczeń, w których taniec wykracza poza przestrzeń sztuki, stając się drogą życia, źródłem tożsamości i więzi międzyludzkich, narzędziem kształtowania rzeczywistości. Program prezentuje szerokie spektrum filmowych form, od dokumentów, przez filmy fabularne, po artystyczne eksperymenty, w selekcji uznanych i wielokrotnie nagradzanych produkcji z ostatnich lat. Kuratorką cyklu jest Regina Lissowska-Postaremczak.

 

Program zrealizowany we współpracy z Fundacją Edukacji Kulturalnej AdArte oraz Short

WavesFestival.

www.shortwaves.pl

www.facebook.com/festiwalshortwaves

www.adarte.pl

Po projekcji zapraszamy na spotkanie z Laurą Mielczarek, reżyserką filmu Maja.

FILMY WIECZORU

“And So Say All of Us”

Reż.  Mitchell Rose | USA | 2018 | 9 min. | Experimental, Dance, Short

Trailer: https://vimeo.com/287932850

“Una Danza Dentro”

Reż.  Omar Soffici | Włochy | 2018 | 24 min.| Narrative fiction, Short

 

“Sisters”

Reż.  Daphne Lucker | Holandia | 2018 | 15 min. | Experimental, Narrative fiction, Short

Trailer: https://vimeo.com/270363579

„Inicjacja”

Reż. Iwona Pasińska | Polska 2017 | 18 min. | Experimental, Short

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=8AZSSuNo5Fo

„Maja”

Reż. Laura Mielczarek | Polska | 2016 | 12 min. | Narrative, Dance, Short

 

LAURA MIELCZAREK

Reżyserka i scenarzystka. Studentka trzeciego roku reżyserii filmowej Warszawskiej Szkoły Filmowej. Autorka etiudy filmowej p.t. „Maja” nagrodzonej na festiwalu Kinofilm w Manchesterze (2017 rok – nagroda w kategorii Eurocine). Jako twórcę interesuje ją kino psychologiczne.

REGINA LISSOWSKA-POSTAREMCZAK – KURATORKA

Teatrolog, badaczka tańca, od 6 lat działa w obszarze filmu tańca jako kuratorka (Dances with Camera w ramach Short Waves Festival), selekcjonerka i programerka pokazów i międzynarodowych festiwali filmowych (m.in. Mobile Dance Film Festival, NY), jest członkiem Dance Films Association.

 

PROGRAM

“And So Say All of Us”

Reż. Mitchell Rose | USA | 2018 | 9 min. | Experimental, Dance, Short

Trailer: https://vimeo.com/287932850

Scenariusz, reżyseria i montaż: Mitchell Rose

Zdjęcia: Ellen Maynard, Mitchell Rose

Muzyka: Robert Een

Dźwięk: Mitchell Rose

Produkcja: Alisa Regas, Brooklyn Academy of Music

52 światowej sławy współczesnych choreografów łączy się we wspólnym wyznaniu miłości do tańca, prezentując swoje krótkie solo – ich taneczną sygnaturę. Film z udziałem m.in. Ohada Naharina, Sashy Waltz, Marka Morrisa, Elizabeth Streb, Billa T. Jonesa, Meredith Monk, Williama Forsythe’a, Debory Hay i Lucinda Childs, zrealizowany na zamówienie Brooklyn Academy of Music w uznaniu 35-lecia pracy Josepha V. Melillo jako kierownika produkcji.

 

„Una Danza Dentro”

Reż. Omar Soffici | Włochy | 2018 | 24 min.| Narrative fiction, Short

Reżyseria i montaż: Omar Soffici

Scenariusz: Omar Soffici, DavideStocovaz

Zdjęcia: Daniele Trani

Muzyka: Riccardo Morpurgo

Dźwięk: Leonardo Paoletti

Choreografia: AmbraCadelli

Produkcja: Omar Soffici, Davide Stocovaz, Collective Pictures

Obsada: Alessandra Odoardi, Riccardo Pieretti, Paolo Fagiolo, Marco Tizianel, Franko Korošec, Daniele Tenze, Alberto Guzzi

 W luksusowym salonie tańczy kobieta, podczas gdy jej nauczyciel dokładnie obserwuje jej ruchy. Z biegiem czasu skomplikowana choreografia i wydarzenia dnia codziennego zaczynają niweczyć intymny związek, wydobywając wewnętrzne napięcie. Kobieta, coraz bardziej nieuważna w roli żony i tancerki, powoli przyciąga świat, który ożywa pod jej ogromnymi oknami. Nowy dźwięk wdziera się przez okno, budząc w tancerce świadomość, że ona sama jest jedyną osobą, która może ją wyzwolić.

 

„Sisters”

Reż. DaphneLucker | Holandia | 2018 | 15 min. | Experimental, Narrative fiction, Short

Trailer: https://vimeo.com/270363579

Reżyseria: Daphne Lucker

Scenariusz: Rosita Wolkers

Zdjęcia: Casper van Oort

Montaż: Tobias Cornelissen

Dźwięk: Roel Wildenburg

Produkcja: Jolijn van Rinsum, Thomas Mataheru, Divya Kohli, Netherlands Filmacademy

 Trzy siostry dorastają w dysfunkcyjnej rodzinie bez matki. Są zależne od siebie i przetrwają tak długo, jak długo będą razem. Ich wyobraźnia sprawia, że ich świat staje się piękniejszy, możliwy do zniesienia. Ale czy więź miłości między nimi jest wystarczająco silna, by przezwyciężyć ponurą rzeczywistość?

 

„Inicjacja”

Reż. Iwona Pasińska | Polska 2017 | 18 min. | Experimental, Short

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=8AZSSuNo5Fo

Scenariusz, reżyseria i choreografia: Iwona Pasińska

Scenografia: Andrzej Grabowski

Muzyka i udźwiękowienie: Jacek Sienkiewicz

Zdjęcia: Marek Grabowski

Montaż: Edyta Pietrowska

Kostiumy: Zofia Grzybowska, Urszula Szkudlarek, Kuluza Studio

Oświetlenie: Artur Schubert

Obsada: Artyści-tancerze Polskiego Teatru Tańca: Urszula Bernat -Jałocha, Fabian Fejdasz, Julia Hałka, Paulina Jaksim, Jerzy Kaźmierczak, Zbigniew Kocięba, Katarzyna Kulmińska, Paweł Malicki, Marcin Motyl, Michał Przybyła, Adrian Radwański, Katarzyna Rzetelska, Sandra Szatan, Dominik Więcek, Emily Wongoraz (gościnnie) Kacper Bożek, Marta da Pintooraz, Iga Włodarczyk

Produkcja: Polski Teatr Tańca 2017.  Dofinansowano ze środków Instytutu Muzyki i Tańca w ramach programu Muzyka i taniec – Interwencje 2017 +

„Inicjacja” to muzyczno – filmowy eksperyment  w reżyserii Iwony Pasińskiej, z hipnotyzującą muzyką Jacka Sienkiewicza i ascetyczną scenografią Andrzeja Grabowskiego, w której znaczący jest każdy z rekwizytów. Wysmakowana forma wizualna, przesycona subtelną grą sztucznego światła i wieczornego mroku, splata się z szeroko pojętą ekspresją fizyczną artystów – tancerzy Polskiego Teatru Tańca. Każdy z czarno – białych kadrów tworzących ten krótkometrażowy film jest odrębną, malarską kompozycją, która mogłaby zaistnieć jako samodzielny obraz lub artystyczna fotografia. Układają się one w oniryczną opowieść, w której na percepcję widza silnie oddziałuje – poza ruchem Tancerzy – ruch kamery, cyklicznie powracającej do tych samych miejsc. Zaglądając w głąb ludzkich siedlisk, toksycznych relacji i nieoswojonych lęków widzimy, że demony, z którymi zmagają się postacie, to nierzadko egzemplifikacja społecznych problemów, o których można przeczytać na pierwszych stronach gazet. Jeden z bohaterów poznaje ludzkie traumy, przeżywając kolejne sceny z życia w przestrzeni wyobraźni. Czym zakończy się jego „inicjacja” – tytułowa próba wejścia w rzeczywistość?

 

„Maja”

Reż. Laura Mielczarek | Polska | 2016 | 12 min. | Narrative, Dance, Short 

Scenariusz i reżyseria: Laura Mielczarek

Zdjęcia: Maciej Zdrojewski

Kierownik produkcji: Manuela Bagińska

Montaż: Dominik Greinert

Dźwięk: Błażej Kanclerz, Maciej Amilkiewicz

Choreografia: Katarzyna Pawłowska

Obsada: Maria Ruddick, Robert Gonera, oraz: Ada Stalewska, Klaudia Czerwińska, Nika Wasilewko, Weronika Dzierżyńska, Ula Piwnicka, Marzena Bagińska, Kasia Mikiewicz, Łukasz Mrugacz

„Maja” – głuchoniema dziewczyna mieszka z ojcem na polskiej wsi. Uczy się, pomaga prowadzić

gospodarstwo. Jej marzeniem jest taniec – ma szansę zdawać do renomowanej szkoły tańca.

Jednak, aby spełnić marzenie musi przeciwstawić się ojcu. Czy znajdzie w sobie dość siły?

 

————————–

25.04.2019 / godz. 19.00

PARA NR 1 / GORCZYCA / MALINOWSKI

Obchody Międzynarodowego Dnia Tańca

KUP BILET

 

Koncepcja, choreografia, wykonanie: Katarzyna Gorczyca, Oskar Malinowski

Współpraca artystyczna: Goran Bogdanovski            

Muzyka: Kamil Tuszyński oraz „Untitled” Macieja Baranowskiego

Kostiumy: Marta Wieczorek, Maciej Czuchryta

W spektaklu wykorzystano fragment tekstu: Hanny Raszewskiej-Kursy

Produkcja: Klub ŻAK / Gdański Festiwal Tańca

Czas trwania: 70 min.

BILETY 20 ZŁ

link do trailera https://www.facebook.com/watch/?v=867848953339694

Po spektaklu spotkanie prowadzi Hanna Raszewska-Kursa.

Perfekcja. Konkurencja. Nagrody.

Potrzeba oceny.

Potrzeba tortury ciała i myśli.

Potrzeba zwycięstwa.

Gdy sztuka zaczyna być narzędziem w walce o bycie najlepszym

artystą we wszechświecie.

Najlepszy tancerz

Najlepsza choreografia

Najlepszy koncept

Najlepsze kostiumy

Najlepszy ja.

Gorczyca/ Malinowski wykorzystując swoje konkursowe doświadczenia oraz upodobanie do jazdy figurowej na lodzie, zmierzą się z najlepszą choreografią we wszechświecie.

KATARZYNA GORCZYCA urodziła się 27 marca 1988 roku w Katowicach. Absolwentka Wydziału Teatru Tańca w Bytomiu (PWST im. L. Solskiego w Krakowie). Jest współzałożycielką grupy LineAct, w której pełni rolę reżysera oraz aktora tancerza. www.lineact.pl. Wspólnie z LineAct stworzyła spektakle w przestrzeni miejskiej w Katowicach, Łodzi, Kielcach, Toruniu w ramach min. Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Współpracuje jako choreograf i tancerka z festiwalem Domfestspiele Bad Gandersheim w Niemczech. Od kilku lat współpracuje z Brianem Michalesem jako asystent reżysera oraz choreograf w polskich produkcjach (grupa POLES APART), jak i zagranicznych ( Shakespeare Festival w Essen/ Niemcy, PAFOS Cultur Capitol/ Cypr, PLOVDIV CulturCapitol/ Bułgaria ). Jest członkiem zarządu Fundacji Teatr ZAMIAST, oraz inicjatorem przestrzeni improwizacji osobistej KIPISZ. Tworzy wraz z Oskarem Malinowskim kolektyw GORCZYCA/ MALINOWSKI: choreografia #DBRMPP otrzymała I nagrodę na konkursie choreograficznym 321 w Krakowie oraz II nagrodę podczas Warszawskiej Platformy Tańca. Kolektyw został zaproszony na rezydencję w klubie ŻAK w Gdańsku, w ramach której powstał spektakl „PARA NR 1” zaproszony m.in. do Teatru Studio w Warszawie, Teatru Ochota w Warszawie oraz Teatru Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka Forum Reżyserów w ramach Olimpiady Teatralnej ŚWIAT MIEJSCEM PRAWDY Wrocław 2016 w Instytucie Grotowskiego. Cykl warsztatów z W.Fokinem, A.Wasiliewem, E.Barba, I.Kempa. Stypendystka Prezydenta Miasta w Łodzi (stypendium dla osób zajmujących się działalnością artystyczną) w roku 2018. Współpracuje z Towarzystwem Przyjaciół „Dom na osiedlu” / Galerią Art Brut Odlot. Mieszka w Łodzi. Lubi Łódź.

OSKAR MALINOWSKI (11.11.1990) aktor/tancerz/performer i choreograf. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie, Wydziału Teatru Tańca w Bytomiu. Stypendysta Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego za osiągnięcia artystyczne. Jako aktor/tancerz/performer uczestniczył m.in. w produkcjach takich jak: „Leni Riefenstahl. Epizody niepamięci”, reż. Ewelina Marciniak w Teatrze Śląskim w Katowicach (2016); „we are not superheroes”, reż. Kamil Wawrzuta/Ruchomy Kolektyw w Teatrze Ochoty w Warszawie (2016); „Zatoka suma”, reż. Agata Dyczko w Teatrze Ochoty w Warszawie (2017);„Wymarsz” Zuza Golińska/Iza Szostak w TeatrGaleria STUDIO w Warszawie (2017); „SIWA” Aleksandr Prowaliński/Oskar Malinowski w Galerii Officyna Art&Design w Warszawie (2017). Jako choreograf pracował przy „Duchologia polska” reż. Jakub Skrzywanek – Teatr Dramatyczny w Wałbrzychu/Teatr Zagłębia w Sosnowcu (2018). Artysta realizuje autorskie projekty: „coś/ktoś” (2013); „KINGWAY” (2015) oraz współtworzy duet GORCZYCA/MALINOWSKI: „#DBRMPP” (2016) i „PARA nr 1″ (2018). Aktualnie współpracuje z Nowym Teatrem w Warszawie („Języki Przyszłości/Future Tongues”, reż. chor. Ania Nowak, 2018); Komuną/Warszawa („Cezary idzie na wojnę”, reż. Cezary Tomaszewski, 2017); Teatrem im. Juliusza Słowackiego w Krakowie („Wyzwolenie”, reż. Radosław Rychcik, 2017) oraz Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski („Arcytrudno dojechać na Bródno”, reż. Cezary Tomaszewski, 2018).

https://web.facebook.com/oskarmalinowskitoperform/

———————-

JAM NIEDZIELNY – Kontakt Improwizacja w CST

20.01 – 23.06.2019 / NIEDZIELE / 19:00-21:30 / SALA TANECZNA / 2 PIĘTRO/

WSTĘP WOLNY

Zapraszamy na coniedzielne jamy w CST w Mazowieckim Instytucie Kultury, Elektoralna 12.

PROWADZENIE: Tomasz Domański / Hanna Jurczak /Natalia Oniśk / Julka Tomiczek /  Andrzej Woźniak

Od 20 stycznia do 23 czerwca, w każdą niedzielę w godzinach 19.00 – 21.30, kontynuujemy ,rozpoczęte w 2018, cotygodniowe jamy improwizacyjne.  Pamiętajcie, że CST od stycznia 2019 mieści się w Mazowieckim Instytucie Kultury.

Jam to wspólna przestrzeń, w ramach której praktykować będziemy kontakt improwizację. W ramach CST przygotowaliśmy dla Was nie tylko jam improwizacyjny, ale też jego specyficzną formułę nazywaną jamem uważnym (ang. Focused jam). Jam uważny jest to przestrzeń do praktyki kontakt improwizacji, w której dzięki pewnym strukturom lub narzędziom tworzy się wyższy niż przeciętnie poziom skupienia. Dzięki temu łatwiej o wydobycie z tej praktyki aspektów, które podczas „zwykłych” jamów bywają zaniedbywane, tj. słuchanie, kompozycja, a nawet performatywność. Przykładowymi narzędziami mogą być cisza, rozpoczynanie i kończenie jamu wspólnie lub krótkie wprowadzenie.

Niektórym jamom będzie towarzyszyć muzyka – grana na żywo lub odtwarzana elektronicznie. Mamy świadomość tego, że dźwięk wpływa na percepcję ciała w ruchu, dlatego rodzaj oraz ilość muzyki będą świadomie moderowane.

DLA KOGO? Zapraszamy wszystkie osoby od 16 roku życia zainteresowane jamami, zarówno te początkujące, jak i zaawansowane.

KOSZT? Jamy improwizacyjne organizowane są bezpłatnie dzięki dofinansowaniu działań Centrum Sztuki Tańca ze środków m.st. Warszawy.

ZAPISY? Wstęp jest wolny, nie trzeba się zapisywać, jednak na miejscu prosimy o wpisanie się na listę uczestników. Jeśli chcesz wziąć udział, bądź 10 minut przed zajęciami.

Coniedzielne jamy improwizacyjne prowadzić będzie wymiennie czwórka prowadzących:  Tomek Domański, Hanna Jurczak, Natalia Oniśk, Julka Tomiczek,  Andrzej Woźniak.

Tomek Domański

Tancerz, performer, pedagog. Od kilku lat zajmuje się tańcem współczesnym, improwizacją, improwizacją kontaktową, partneringiem, performansem oraz świadomością ciała. Interesuje go eksplorowanie nieskończonej ilości możliwości ruchu, elementów, które na ten ruch wpływają – świadomość ciała, partner, intencja, uwaga oraz budowanie głęboko zakorzenionego zaufania do swojego ciała, intuicyjne podążanie za pojawiającą się energią.

Hanna Jurczak

Tancerka, performerka, psychoterapeutka. Tańczy kontakt improwizację i różne formy tańca improwizowanego od ponad 9 lat. Ściśle współpracuje w projektach performatywnych z: Fundacją Sztuka Ciała oraz z Fundacją Artystyczną PERFORM.  Ukończyła szkolenie choreograficzne w Hurtowni Ruchu w Krakowie oraz roczny kurs Analizy Ruchu Labana. Organizuje warsztaty, zajęcia, laboratoria, jamy, współtworzyła grupę improwizacyjną.

Kontakt improwizacja interesuje ją jako spotkanie, współtworzenie, źródło ciągłego tracenia i znajdywania harmonii pomiędzy wyrazem jednostki, a współistnieniem w duecie, trio oraz w  grupie.

Natalia Oniśk

Edukatorka, tancerka, performerka i aktywistka taneczna. Prowadzi regularne zajęcia i warsztaty z improwizacji kontaktowej, improwizacji i świadomości ciała. Uczestniczka wielu warsztatów i coachingów ruchowych z zakresu somatyki, improwizacji i choreografii. Studiuje Body-Mind Centering (Somatic Movement Education Program). Praktykuje Metodę Feldenkraisa i Ruch Autentyczny. Ukończyła kurs choreografii eksperymentalnej organizowany przez Centrum w Ruchu. Jako performerka współpracowała z Renatą Piotrowską-Auffret, Magdą Ptasznik, Marią Stokłosą, Pauliną Święcańską. Jest współzałożycielką Fundacji „Ciało Się” zajmującej się szerzeniem pracy z ciałem w jej terapeutycznych i artystycznych aspektach.

Julka Tomiczek

W warszawskiej kontaktowej społeczności dba o środowe jamy. Jest osobą pierwszego kontaktu w pilnych kwestiach. Troszczy się o przestrzeń taneczną, współorganizuje imprezy rocznicowe i współprowadzi fanpage. Wspiera nowych członków kontaktowej grupy. Aktywnie poszukuje zasad bezpiecznego jamowania, w czym towarzyszą jej pozostali facylitatorzy niedzielnych spotkań w CST. Od niedawna pomaga w nauce tańca improwizacji kontaktowej.

Andrzej Woźniak

Z wykształcenia pedagog. Od 9 lat związany z warszawską sceną improwizacji kontaktowej. Uczy i organizuje wydarzenia taneczne – jamy, warsztaty i festiwale, m.in. sic! 4 seasons. Współtworzył fundację „Ciało Się”, z którą organizował pierwsze polskie szkolenie Body-Mind Centering.

 

————————————————————————————————————————————————————-

Organizatorzy projektu CST: Fundacja Artystyczna PERFORM, Fundacja Rozwoju Teatru ‘NOWA FALA’ / HOTELOKO movement makers

Partner projektu: Mazowiecki Instytut Kultury

Współpraca: Centrum w Ruchu, Fundacja Burdąg, Fundacja B’cause, Fundacja Ciało/Umysł, Fundacja Grab Art Foundation / h.art company, Fundacja Movementum/Warsaw Dance Department, Fundacja „Myśl w Ciele” / Warszawska Pracownia Kinetograficzna, Fundacja Rezonanse Kultury, Fundacja Rozwoju Tańca „Eferte” / Mufmi Teatr Tańca, Fundacja Scena Współczesna / Teatr Tańca Zawirowania, Fundacja Sztuka i Współczesność, Fundacja Sztuki Tańca, Fundacja Tradycji i Transformacji Sztuki / Teatr Tańca NTF, Fundacja Wspierania Kultury Strefa ArtsInn, Stowarzyszenie „Akademia Umiejętności Społecznych”/ Teatr Limen Butoh, Stowarzyszenie i Kolektyw Artystyczny Format ZERO, Stowarzyszenie Ja Ja Ja Ne Ne Ne / TukaWach, Stowarzyszenie Strefa Otwarta / Warszawski Teatr Tańca, Stowarzyszenie Sztuka Nowa, ZASP-Stowarzyszenie Polskich Artystów Teatru, Filmu, Radia i Telewizji, Sekcja Tańca i Baletu, oraz niezależni artyści: Anna Godowska i Sławek Krawczyński, Wojciech Grudziński, Ilona Trybuła.

Patronat medialny: portal taniecPOLSKA.pl, TVP Kultura, RDC, e-teatr, miesięcznik TEATR, Teatr dla Wszystkich, Teatralia.com.pl, TANIEC, Warsawholic, Notes na 6 tygodni, Going.

Projekt współfinansuje m.st. Warszawa

Centrum Sztuki Tańca w Warszawie

Siedziba: Mazowiecki Instytut Kultury

ul. Elektoralna 12

00-139 Warszawa

Dokładny program i szczegółowe informacje na stronach:

www.centrumsztukitanca.eu

https://www.mik.waw.pl/

Facebook: www.facebook.com/cstwarszawa

Instagram: https://www.instagram.com/centrumsztukitancacst/

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

Prawa autorskie

Klauzula zgody na wykorzystanie wizerunku uczestnika imprezy organizowanej przez Centrum Sztuki Tańca w Warszawie

Każdy uczestnik biorący udział w imprezach organizowanych przez Centrum Sztuki Tańca w Warszawie / CST wyraża zgodę na rozpowszechnianie, w celach promocji CST, swojego wizerunku w filmach i zdjęciach zrealizowanych podczas wydarzeń, w których dobrowolnie uczestniczył zgodnie z art. 81 ustawy z dnia 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. nr 90,poz. 631,z późniejszymi zmianami). W przypadku braku takiej zgody uczestnik imprezy organizowanej przez CST informuję organizatora przed rozpoczęciem imprezy, w której dobrowolnie uczestniczy.