CST / repertuar kwiecień 2018

29/03/18 / Aktualności, Program 2018

Centrum Sztuki Tańca w Warszawie powstało z inicjatywy warszawskich artystów/ek i teoretyków/ek tańca działających w 18 organizacjach pozarządowych NGO związanych z tańcem współczesnym i sztukami performatywnymi. Głównym celem CST jest promocja działań tych organizacji poprzez zbudowanie atrakcyjnej oferty dla miłośników/ek tańca i współpraca na polach artystycznym, edukacyjnym, społecznym i teoretycznym.

 „Tańca pod żadną postacią nie można wykluczyć z zakresu jakiegokolwiek szlachetnego kształcenia: tańczyć nogami, ideami, słowami i – czyż trzeba jeszcze dodawać umiejętność tańca piórem?”

Friedrich Wilhelm Nietzsche

 

„W 2018 roku w Centrum Sztuki Tańca w Warszawie skoncentrujemy się na szeroko pojętej edukacji w dziedzinie tańca współczesnego. Będzie to zarówno edukacja taneczna skierowana do profesjonalistów i amatorów z zakresu praktyki i teorii tańca, jak i bogata oferta spektakli oraz premier stanowiąca dopełnienie i kwintesencję działań edukacyjnych. Nasza tegoroczna oferta poszerzy się o warsztaty taneczne, master classy, laboratoria środowiskowe, wystawę, warsztaty pisania o tańcu, animacje, kino tańca oraz artykuły o tematyce tanecznej. Kuratorzy i kuratorki poszczególnych działów, pedagodzy tańca, animatorzy i animatorki, tancerze i tancerki, choreografowie i choreografki oraz dyrekcja CST postarają się w tym roku pokazać, jak wiele twarzy i możliwości niesie ze sobą taniec współczesny nie tylko pod kątem artystycznym, ale także edukacyjnym. Głównym punktem programu stanie się Ogólnopolska Konferencja Naukowa z dziedziny tańca „Taniec w Warszawie. Społeczeństwo, edukacja, kultura”.

Zapraszam na wspólne doświadczanie sztuki tańca w 2018 roku”.

Paulina Święcańska, Dyrektorka CST

 

„Kluczem do edukacji jest przeżycie piękna”

Friedrich Schiller

 

„W tym roku będziemy kontynuować prezentację spektakli, które pojawią się w jeden poniedziałek miesiąca. W pierwszej połowie roku zobaczymy różnorodne prace, ale przede wszystkim duety. Obok artystów i artystek związanych z CST zapraszamy niezależnych twórców z Warszawy oraz prezentujemy spektakle z innych miast w Polsce. Dodatkowo CST będzie koproducentem czterech premier z dziedziny tańca współczesnego, w tym jednej dla dzieci i jednej dla młodzieży. Spektakle i koprodukcje zostały wybrane przez Komisję w otwartym naborze. Kolejną linię będą stanowiły prezentacje artystów, którzy nie mają stałej przestrzeni oraz spektakle zagraniczne. Po spektaklach będą odbywały się spotkania artystów z widzami zarówno w formie tradycyjnej rozmowy z możliwością zadawania pytań przez publiczność, jak i w formie eksperymentalnych gier i dyskusji, które mają na celu włączanie i mocniejsze zaangażowanie widzów w szerszą rozmowę o tematyce spektakli.

Wszystkie te działania mają na celu dopełnienie programu edukacji, na który w tym roku będzie położony szczególny nacisk. Pragniemy prezentować spektakle, gdzie poprzez kontakt z żywą sztuką będziemy edukować następne pokolenia, ale też widzów w każdym wieku w tej niezwykłej dziedzinie sztuki, jaką jest taniec współczesny”.

Agata Życzkowska, Dyrektorka CST

 

KWIECIEŃ 2018

 

KINO TAŃCA / BOBBI JENE

11.04.2018 / godz. 19:00

„Bobbi Jene”, reż. Elwira Lind, 2017, DK, SE | 95’

Wstęp wolny

Kuratorka programu kwiecień-czerwiec 2018: Aleksandra Osowicz

Producentka: Marynia Fekecz

Nowy Program Kino Tańca to regularne prezentacje filmów związanych z tańcem. Podczas sześciu wieczorów od kwietnia do grudnia zaprezentowane zostaną m.in. filmy dokumentalne o tematyce tanecznej, filmy taneczne/videodance, rejestracje spektakli teatrów tańca, spektakle nowej choreografii, produkcje [screendance] nagrodzone na międzynarodowych festiwalach. Kuratorki Programu Kino Tańca 2018, Aleksandra Osowicz i Regina Lissowska-Postaremczak. oprócz ciekawych propozycji programowych przygotowały także spotkania z twórcami i ekspertami, warsztaty i konkursy w dziedzinie tańca i filmu.

 

Program Aleksandry Osowicz „Ciało Mówi” to warsztaty łamiące dotychczasowe stereotypy w myśleniu o tym czym jest taniec oraz filmy, w których kino tańca łączy się z gatunkiem dokumentalnym. Codzienna rzeczywistość i kamera obserwacyjna płynnie łączą się z poezją ruchu.

W kwietniu poznamy historie Bobbi Jane, która po trwającej ponad dekadę udanej karierze w Batsheva Dance Company postanowiła wrócić do USA i zawalczyć o własną artystyczną niezależność. Film Bobi Jane to historia miłosna obrazująca dylematy i nieuchronne konsekwencje ambicji oraz kobiecą walkę o niepodległość.

„ Oglądanie Bobbi Jane – może okazać się dla publiczności głęboko oczyszczającym przeżyciem”

-Matt Fagerholm, ROGERBERET.COM

 

Wybrane festiwale i nagrody: Tribeca Film Festival, Melbourne International Film Festival, Helsinki International Film Festival, Reykjavik International Film Festival, Budapest International Documentary Festival, London Film Festival.

 

KINO TAŃCA

15.04.2018, 15.00-18.00 – warsztat: Anna Nowicka– „Rzuć okiem”

Kuratorka programu kwiecień-czerwiec 2018: Aleksandra Osowicz

Producentka: Marynia Fekecz

Fot: Jakub Wittchen


Kwietniowa odsłona programu Kino Tańca pt. „Ciało Mówi” to również warsztat „Rzuć okiem” prowadzony przez Annę Nowicką. Warsztat jest propozycją przyjrzenia się, w jaki sposób można wykorzystać narzędzia filmowe w pracy choreograficznej. Montaż filmowy, praca kamerzysty czy reżysera stanowią ogromną inspirację w jej pracy artystycznej. Anna Nowicka podzieli się wieloletnimi badaniami z zakresu wizualności, perspektyw patrzenia i formowania uwagi. Przemieszczanie uwagi tancerza i widzów pomiędzy światem wyobrażonym a realnym, komponowanie ruchu, scen i spektaklu, kształtowanie czasu i przestrzeni, płynność estetyk i wielopoziomowość sieci odniesień to niektóre z obszarów, które zostaną poruszone podczas warsztatu. Rzućcie okiem!

Anna Nowicka jest absolwentką eksperymentalnej szkoły tańca SEAD w Salzburgu, Ernst-Busch/HZT w Berlinie oraz wydziału psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jej artystyczne poszukiwania skupiają się na relacji pomiędzy śniącym ciałem a ciałem tańczącym, a zwłaszcza na zagadnieniach choreografii wyobrażonego. W ramach swojej praktyki zgłębia wielorakie perspektywy patrzenia oraz możliwości wykorzystania różnych punktów widzenia jako narzędzi do odkrywania i ujawniania wszelkich możliwych, z pozoru oku niedostępnych, obrazów. Choreografowanie postrzega jako nieustanne badanie związku i napięcia między procesem twórczym a jego rezultatem. Anna Nowicka  jest laureatką wielu nagród i stypendiów, obecnie pracuje nad doktoratem w PWSFTviT w Łodzi. Jest także praktykantką śnienia w The School of Images pod kierunkiem dr Catherine Shainberg.

 

Wstęp wolny. Liczba miejsc ograniczona.

Zapisy na  warsztaty: kinotanca@centrumsztukitanca.eu

 

22.04.2018

Godz. 18:30

MELANCHOLIA / JAKUB LEWANDOWSKI

Choreografia: Jakub Lewandowski

Muzyka: Michał Lis

Wykonanie: Sylwia Hefccyńska-Lewandowska, Kinga Duda, Dominika Wiak

Produkcja: Nowohuckie Centrum Kultury – Krakowskie Centrum Choreograficzne

Czas trwania: 35 minut / Scena Broadway

Fot. Katarzyna Machniewicz

Trudno wnosić cokolwiek trwałego, mając świadomość bezbarwnej otaczającej rzeczywistości i przeświadczenia o konieczności nadejścia jakiejś „lawiny”. Wszystko, co przynosi nam los, pochodzi z fantazji. Miejsce między obecnością nieobecnością , pustką i nadmiarem.

„Przez chwile myślałam, że moja nieobecność będzie dłuższa, ale zmieniłam zdanie”.

Laura Brown, Los Angeles 1951.

Inspiracją jest twórczość artysty malarza Edwarda Hoppera uważanego za ikonę malarstwa amerykańskiego XX wieku. Jego realistyczne na pozór prace, przedstawiające wyciszone i nostalgiczne scenerie amerykańskiego świata, posiadają również bogaty wymiar magiczny. Ludzka samotność jest głównym wątkiem twórczości Edwarda Hoppera. Jest to samotność pod postacią kobiety. Na przeważającej większości obrazów przedstawione są kobiety samotne, czasem w towarzystwie mężczyzn nie zainteresowanych ich obecnością, kobiety smutne, zamyślone, porzucone, tajemnicze. O czym myślą, co im się przytrafiło, jaką mają za sobą historię można tylko przypuszczać. Jedno jest pewne, postać kobiety towarzyszy artyście i intryguje go przez całą twórczość.

 

„Prace Hoppera, intrygujące i przesiąknięte nostalgią wzbudzają moją ogromną ciekawość. Jakie naprawdę były kobiety na tych obrazach? Chciałbym je powołać do życia.

Jedna kobieta w trzech odsłonach. Niezwykle ważne jest ukazanie ducha lat 50. XX wieku. Atmosfery i charakteru ówczesnego świata i roli kobiety zawieszonej gdzieś pomiędzy tym, co realne, a tym, co w jej marzeniach. Ten świat, tak już odległy, wciąż mnie intryguje, wzbudzając rodzaj nieuchwytnej nostalgii. We współczesności, gdzie wszystko staje się zunifikowane, nawet podział na to, co męskie i na to, co kobiece, zatraca się. Cały czas mam niedosyt tej pracy i chcę nadal studiować tę tematykę. Traktuję to jako nieustający proces, który mam nadzieję da mi odpowiedź na nurtujące pytanie: czy można zaznać szczęścia w samotności?”

Jakub Lewandowski

 

Jakub Lewandowski

Stypendysta Centre Choregraphique Mathilde Monnier National de Montpellier we Francji. Absolwent Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W roku 2010 uhonorowany przez Marszałka Województwa Śląskiego Nagrodą Artystyczną dla Młodych Twórców.  W roku 2011 został laureatem Stypendium Artystycznego w Dziedzinie Kultury Województwa Śląskiego.Trzykrotnie nominowany do Nagrody Artystycznej ZŁOTA MASKA. Laureat tej nagrody w roku 2011 za choreografię do spektaklu „Hotel Nowy Świat” w Teatrze Polskim w Bielsku-Białej. W roku 2015 spektakl „Cyrulik Sewilski” w Teatrze Wielkim do którego stworzył choreografię, otrzymał nagrodę ZŁOTA MASKA za najlepszy spektakl roku.Na stałe współpracujący z reżyserem Radosławem Rychcikiem , Nikołajem Koladą, Robertem Talarczykiem, Magdaleną Piekorz . Autor choreografii do kilkudziesięciu spektakli w Operach i Teatrach Dramatycznych w Polsce.

 

Sylwia Hefczyńska- Lewandowska

Wykładowca polskiej techniki tańca współczesnego i form teatru tańca na Wydziale Teatru Tańca oraz zajęć ze świadomości pracy z ciałem na Wydziale Aktorskim Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie. W latach 2008-2012 prodziekan na Wydziale Teatru Tańca. Doktor w dziedzinie sztuk teatralnych. Wieloletnia tancerka i kierownik artystyczny zespołu Śląskiego Teatru Tańca w Bytomiu. Tańczyła we wszystkich premierach, które pojawiły się na deskach Śląskiego Teatru Tańca. Od dwudziestu lat bierze udział w festiwalach krajowych i zagranicznych prezentując swój dorobek taneczny, pedagogiczny i choreograficzny.

 

Dominika Wiak

Absolwentka PWST na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu, niezależna aktorka i tancerka. . Współpracuje z Teatrem J. Słowackiego w Krakowie oraz Teatrem Śląskim w Katowicach. Brała udział w spektaklach m.in. Eweliny Marciniak, Radosława Rychcika, Eryka Makohona, Sylwii Hefczyńskiej- Lewandowskiej, Jacka Łumińskiego, Macieja Kuźmińskiego oraz Jakuba Lewandowskiego. Twórca spektakli: „inner place” (BEST SOLO, AUDIENCE AWARD na „International Dance Festival Solo/Duo”), „ Wyścig” we współpracy z Dominikiem Więckiem (nagrody na konkursie „3…2…1…TANIEC” oraz na „Ogólnopolskim Festiwalu Tańca Współczesnego”). Dwukrotna uczestniczka projektu badawczego „JOY OF DISCOVERING” w Chinach. Stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za wybitne osiągnięcia naukowe i artystyczne.

 

Kinga Duda

Studentka IV roku Akademii Sztuk Teatralnych w Krakowie na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu. Laureatka wielu festiwalowych nagród solowych i zespołowych. Na scenie debiutowała w 2016 roku na scenie Narodowego Teatru Starego im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie w spektaklu ,,Dekalog” Tiana Gebinga. Obecnie przygotowuje się do spektaklu dyplomowego w reż. Jerzego Stuhra.

 

23.04.2018/ godz. 18:00

KRÓLESTWO / MAGDA JĘDRA

Scena Broadway
Choreografia: Magda Jędra

Współpraca: Iza Sostak

Występują: Iza Szostak, Magda Jędra

Muzyka: Szałas, Piotr Czajkowski, Die Antwoord

Światła: Karolina Gębska

Mastering: Marcin Dymiter

Zrealizowano w ramach stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz ze środków Miasta Gdańska w ramach Stypendium Kulturalnego Miasta Gdańska.

fot. Marta Ankiersztejn

Historia toczyła się z grubsza przewidywalnym torem aż do swojego końca, a więc do czasu, w którym z tym właśnie czasem i otaczającą nas przestrzenią zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Porządek oparty na koherencji tych dwóch wielkości okazał się rzeczą nietrwałą. Jak coś może się popsuć to podobno się popsuje. Tak było i tym razem. Świat mocno przyspieszył a zwielokrotniona siła odśrodkowa coraz mocniej zaczęła zaciskać węzły jego poplątanej struktury. Otoczone post-chaosem performerki starają się poskładać w spójną całość fragmenty zapamiętanego świata. Żyć w bezkrólewiu bez prawdy i porządku jest rzeczą nieznośną. Cywilizacyjna tendencja do rekonstruowania porządku, budowania lepszej formy organizacji i poszukiwania światów w homeostazie składa obietnicę spokoju czy choćby iluzorycznej pewności.

 

23.04.2018 / godz. 19:30, Sala Marzyciel

PROJECT MONSTER / TOMASZ BAZAN

Taniec: Tomasz Bazan

Dramaturgia: Paweł Soszyński

muzyka: Bartosz Dziadosz

Wideo: Marcin Kosakowski

fot. Maciek Rukasz

Kim jest on i kim są oni? / Jak on postrzega ich i oni jego – i czy rzeczywiście dochodzi tu do spotkania? / Naszym celem jest rozszczelnienie tej pozornej oczywistości.

Niech on stanie się dla was medium: urzeczywistni to, czego sami się boicie, co was żenuje, czego sami nigdy byście nie zrobili. Czy wtedy będziecie bliżej siebie, a może dalej? Jesteście bezpieczni w konwencjonalnej sytuacji widz – artysta. Czy na pewno?

Spróbujemy zrealizować wasze ukryte pragnienia złożone z sekretnie wyszukiwanych w internecie treści, które szybko kasujecie z historii. Kto kim tu gra? I kto wygrywa? Kto komu zrobi dobrze i za jaką cenę? To będzie sen, ale to nie będzie snem. Cofnijmy się do 1999 roku, na moment przed tym, kiedy wszystkie zegary pokażą 000, a wy byliście 18 lat młodsi. Dokonamy przekroczenia – do tyłu. Nie bójcie się, nasz potwór będzie miał śliczną twarz.


SPEKTAKL

24.04.2018

#DBRMPP / GORCZYCA/MALINOWSKI / godz. 19:00

 

Koncepcja /choreografia/ kreacja: Katarzyna Gorczyca /Oskar Malinowski

Scenografia/reżyseria światła: Maciej Kosteczka

Współpraca: Teatr ZAMIAST

Premiera: 14.10.2016r w Teatrze ZAMIAST

fot. Jakub Urbański

„W wypadku #DBRMPP najważniejsze jest ciało, które stanowi język, narzędzie do opowiedzenia o zbrodni na własnym umyśle. To ono wszystkie elementy tej układanki scala tworząc makabryczny portret współczesnych przegranych bohaterów tego świata.” / Jacek Górecki

 

„ #DBRMPP to historia balansująca na granicy wzruszenia i dobrej zabawy, to podróż po świecie kiczu, opowieść o szybkim zaspokajaniu potrzeby bycia-z-kimkolwiek. To obraz ludzi bezradnych, uwodzący publiczność swoją błyskotliwością i sugestywnością.” / Aleksandra Spilkowska, Teatralia

 

„Spotkanie ludzi, którzy nie potrafią przystanąć choć na chwilę i wsłuchać się w to, co mają sobie nawzajem do powiedzenia. Zajęci potwierdzaniem w cudzych oczach wykreowanego wizerunku samych siebie, nie mają czasu na zastanowienie się, czy świat, w którym żyją, nie stał się w międzyczasie tworem pełnym ich wyobrażeń o pragnieniach, a nie rzeczywistych potrzeb.” / Agata Kędzia, Reflektor

 

GORCZYCA/MALINOWSKI zapraszają na miłosne show #DBRMPP. To podróż po świecie kiczu – opowieść o szybkim zaspokojeniem potrzeby bycia z kimkolwiek. Choreografia spektaklu została nagrodzona na Warszawskiej Platformie Tańca 2016 oraz na Krakowskim Konkursie Choreograficznym „3…2…1… TANIEC”. W 2017 r. odbyła się premiera filmu #LOVE, który jest ekranizacją filmową spektaklu.

 

KATARZYNA GORCZYCA

Absolwentka PWST im.L.Solskiego w Krakowie, Wydział Teatru Tańca w Bytomiu. Aktywnie działająca w dziedzinie teatru tańca w Polsce jak i w Europie w roli aktorki/tancerki oraz choreograf. Jej prace zostały nagrodzone m.in. na: Ogólnopolskim Przeglądzie Monodramu Współczesnego w Warszawie (Dziewictwo), Połczyńskim Festiwalu Tańca (Samsara), konkursie choreograficznym 3..2..1 taniec w Krakowie i na Warszawskiej Platformie Tańca 2016 (#DBRMPP). Współzałożycielka grupy LineAct (Zakorzenieni, Oplątane, Szczególnie ciekawe przypadki). Na stałe współpracuje z reżyserem Brianem Michaelsem (Lysistrata- PAFOS 2017, Much Ado About Nothing, Poskromienie Złośnicy) oraz z Oskarem Malinowskim (#DBRMPP, PARA NR 1). Od 2016 r działa w Teatrze ZAMIAST w Łodzi. Mieszka w Łodzi. Lubi Łódź.

 

OSKAR MALINOWSKI

Aktor, tancerz, performer. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w

Krakowie, Wydziału Teatru Tańca w Bytomiu. Stypendysta Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego za osiągnięcia artystyczne (2015). Artysta realizuje autorskie projekty: „coś/ktoś” (2013); „KINGWAY” (2015); „#DBRMPP” (2016); „PARA NR 1″ (2018) oraz uczestniczy w niezależnych

produkcjach takich jak: „Koncert indywidualny”, dotcompany w Pracowni Duży Pokój w Warszawie (2016); „Tylko to, co zrobić należało” reż. Agnieszka Wąsikowska w Willi Żabińskich w warszawskim zoo (2016); „we are not superheroes”, chor. Kamil Wawrzuta/Ruchomy Kolektyw w Teatrze

Ochoty w Warszawie (2016); „Wymarsz” Zuza Golińska/Iza Szostak w TeatrGaleria STUDIO w Warszawie (2017); „HAMLETMASZYNA. Reenactment.” reż. Lucy Sosnowska na Festiwalu Szekspirowskim w Gdańsku (2017); „Polonauts” Ewelina Czaplicka-Ruducha/Natalia Wilk w

Galerii Salon Akademii w Warszawie (2017); „SIWA” Aleksandr Prowaliński/ Oskar Malnowski w Galerii Officyna Art&Design w Warszawie (2017). Aktualnie współpracuje z Komuna//Warszawa („Cezary idzie na wojnę”, reż. Cezary Tomaszewski, 2017); Teatrem Ochoty w Warszawie („Zatoka

suma” reż. Agata Dyczko 2017); Teatrem Zamiast w Łodzi („#DBRMPP”, Gorczyca/Malinowski, 2016); Teatrem Śląskim w Katowicach („Leni Riefenstahl. Epizody niepamięci”, reż. Ewelina Marciniak, 2016) oraz Teatrem im. Juliusza Słowackiego w Krakowie („Wyzwolenie”, reż. Radosław Rychcik, 2017).

więcej_ https://www.facebook.com/oskarmalinowskitoperform/

 

30.04.2018/ godz. 16:00

OTWARTY POKAZ PRACY/ MAŁGORZATA HADUCH

sala 307, III piętro

wstęp wolny

 

5 odsłon współczesności to program edukacyjny Centrum Sztuki Tańca. Otwarta lekcja odbędzie się w formie pokazu. Uczestnicy, którzy przez cztery kolejne poniedziałki spotykali się na warsztatach, podczas pokazu zaśpiewają krótką piosenkę, wykorzystując charakterystyczne nazewnictwo techniki Flying Low, wykonają kilkanaście elementów w przestrzeni (360stopni), z uwagą na grupę i wspólną dynamikę. Równocześnie uczestnicy nazwą to, co robią, prezentując zambranowską ideę współpracy Mama Body&Papa Head.

Fot: Ewa Limanówka

„Trening Flying Low to podjęcie ryzyka w myśleniu o ruchu oraz wyzwanie, by zamienić wszelkie osądy o sztuce tańca na sztukę świadomego wyboru.”

Małgorzata Haduch

 

Małgorzata Haduch – tancerka/choreografka, ukończyła SNDO w Amsterdamie (2004), związana z holenderską i polską sceną free jazzową, współpracowała ze znakomitymi muzykami jak: Ab Baars, Wilbert de Joode, Michael Zerang, Andy Moor, Marcin Masecki, Paulina Owczarek, Ksawery Wójciński. Autorka kilkunastu spektakli pokazywanych w Polsce i zagranicą. Od 2012 realizuje programy autorskie poświęcone badaniu improwizacji w dziedzinie muzyki i tańca. Ponad 10 lat współpracuje z Davidem Zambrano, Katie Duck, Gabrielą Maiorino. Współtworzy holenderski zespół Help Me To Crash. Stypendystka MKiDN, nagradzana przez IAM. Uczy Flying Low, kompozycji i improwizacji. www.freethedance.blogspot.com
Kuratorka Programu PRAKTYKA TAŃCA: Maja Katarzyna Molska / Fundacja Movementum / Warsaw Dance Department

Bilety 10 zł / dostępne w DK Kadr, 22 843 88 oraz na stronie www.dkkadr.waw.pl

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

Organizatorzy: Fundacja Artystyczna PERFORM, Fundacja Rozwoju Teatru ‘NOWA FALA’ / HOTELOKO movement makers

Partner projektu: Dom Kultury Kadr

Współpraca: Centrum w Ruchu, Fundacja Burdąg, Fundacja Ciało/Umysł, Fundacja Ciało się, Fundacja Movementum/Warsaw Dance Department, Fundacja „Myśl w Ciele” / Warszawska Pracownia Kinetograficzna, Fundacja Rozwoju Tańca „Eferte” / Mufmi Teatr Tańca, Fundacja Scena Współczesna / Teatr Tańca Zawirowania, Fundacja Sztuka i Współczesność, Fundacja Sztuki Tańca, Fundacja Tradycji i Transformacji Sztuki / Teatr Tańca NTF, Stowarzyszenie „Akademia Umiejętności Społecznych”/ Teatr Limen Butoh, Stowarzyszenie i Kolektyw Artystyczny Format ZERO, Stowarzyszenie Ja Ja Ja Ne Ne Ne / TukaWach, Stowarzyszenie Strefa Otwarta / Warszawski Teatr Tańca, Stowarzyszenie Sztuka Nowa

Patronat medialny: portal taniecPOLSKA.pl, TVP Kultura, e-teatr, teatr dla was.pl, miesięcznik TEATR, RDC, Warsawholic, Going., TANIEC

 

 

Centrum Sztuki Tańca w Warszawie

Siedziba 2017-2019: Dom Kultury Kadr
Przemysława Gintrowskiego 32
02-697 Warszawa

Facebook: www.facebook.com/cstwarszawa

Instagram: https://www.instagram.com/centrumsztukitancacst/

Twitter: https://twitter.com/CSTwWarszawie